ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



Четвер, 09 травня 2024 14:00

У Днiпрi дрiбнi неглибокi ями на дорогах усувають за допомогою нової установки ямкового ремонту

У Днiпрi невеликi ями на дорогах лiквiдовують за допомогою сучасної технiки - установки ямкового ремонту. Серед її переваг - швидкiсть ремонту без перекриття руху транспорту. По мiсту нинi працюють двi новi спецмашини.

"Перевага такої установки порiвняно з методом ремонту асфальтобетонною сумiшшю у тому, що ця технологiя бiльш мобiльна: не потрiбно попередньо фрезерувати та використовувати каток. Ця машина виконує ремонт у такому порядку: спочатку видуваються залишки бруду з ями. Далi емульсiєю обробляється площа ями i потiм одразу засипається щебiнь. Одразу пiсля цього запускається рух транспорту. Тобто, рух обмежується лише на перiод такого короткотривалого ремонту. Така установка призначена для усунення невеликих i неглибоких ям, а також для ремонту певних трiщин на дорогах. Тобто, йдеться про невеликий ступiнь руйнацiї асфальту. За допомогою такої установки попереджаємо зростання ям, а вiдтак - i бiльш масштабного ремонту у майбутньому", - розповiв заступник директора департаменту благоустрою та iнфраструктури Днiпровської мiської ради Дмитро Коробов.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, на сьогоднi вже майже на 40 вулицях Днiпра виконали ремонти за допомогою нової установки ямкового ремонту. Йдеться про вiдновлення близько 2,5 тис. кв. м зруйнованого покриття.
"Це досить швидка технологiя, об'єм робiт якої за день може сягати 100 кв. м. Ямковий ремонт таким методом вiдбувається втричi швидше за традицiйний - гарячим асфальтуванням. Ремонт за допомогою такої установки виконуємо на проїжджiй частинi дорiг. Для ремонту у дворах її недоцiльно застосовувати, оскiльки ями у дворах бiльшi i потребують комплексного ремонту з дотриманням умов безбар'єрностi", - додав Дмитро Коробов.

Прочитано 100 разів

Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: